Historisk   17/05/14

CRAA - Historisk 76-80 - Løb 1
Trods en tur i strafbanen, så satte Jan Heiselberg hurtigste omgangstid og ikke mindst vandt løbet alligevel.
Efter Jan Heiselberg i hans BMW 3,5 CSL kom Jens Jørgen Ditlevsen i Ford Escort Mk. 1 efterfulgt af Kasper Aaskov i Ford Escort RS.


Jan Heiselberg
(Foto: Motorsporten.dk)

Resultatet fra Løb 1:
Pl # Kører Bil Omg Tid
1 57 Jan Heiselberg BMW 3,5 CSL 11 15:21,319
2 24 Jens Jørgen Ditlevsen Ford Escort MK 1 11 15:23,739
3 69 Kasper Aaskov Ford Escort RS 11 15:27,149
4 33 Lars Erik Nielsen Ford Escort Mk I 11 15:44,486
5 20 Bruno Hjort Hansen Ford Escort Mk 2 RS 2000 11 16:04,975
6 32 Bent Sørensen Porsche 911 3,0 RSR 11 16:17,407
7 18 Mads Jensen Porsche 911 RSR 11 16:23,087
8 21 Kenneth Gregers Petersen Ford Escort RS 2000 11 16:24,721
9 3 Erik Høyer Ford RS2000 11 16:39,733
10 76 Ulrich Andersen Ford Escort RS 2000 11 16:42,344
11 58 Kristian D. Kristensen Opel Kadette GT/E 11 16:42,694
12 50 Niels Lindberg Møller Opel Ascona 2.0 10 15:43,050
13 68 Lars Rosenfeldt Renault alpine 310 10 16:04,673
14 6 Preben Kristoffersen Mazda RX7 10 16:27,690
15 222 Søren Andersen Toyota Corolla Coupe 10 16:45,838
16 70 Jacob Kristensen Ford Escort Mk2 RS2000 9 13:41,121
17 73 Kim Christensen Jensen Healey 9 15:34,276
18 134 Niels V. Sørensen Alfa Romeo 33 9 15:34,959
19 112 Henrik Vind Nielsen Lancia A112 Abarth 9 16:16,056
20 54 Klaus Christensen VW Golf 1 9 16:47,891
21 133 Claus V. Sørensen Alfa Romeo 33 8 15:44,485
22 111 Morten Jakobsen Opel Ascona B 5 DNF
23 23 Bo Boddum Andersen Opel Kadett GT/E 3 DNF
24 56 Kenneth Lindholt Christensen VW Golf I 3 DNF
25 80 Niels Ole Andersen ford capri 3000gt 0 DNF

Bedste omgang kørt af 57 Jan Heiselberg, 1:21,488
Nr 57 Jan Heiselberg idømt strafbane for tyvstart


Tidtagning og resultatservice af DataPower v/Torben Lund
Følg tider og resultater live hos Raceresult.dk


Læs mere om:
  • Mindeparken (Gadeløb)
  • 18/05/14 - Mindeparken (Gadeløb) - Classic Race Aarhus

  •  
    Reklamer

    Peugeot Holbæk


    Peugeot Roskilde